Friday, March 9, 2012

TENTANG RASA

sekeras keras aku nie , terhiris jugak aku dgn kata kata kau tuu . taim aku luah kan semua nie sumpah ati aku sebak dgn apa yg jadik . if aku dpt putarkan masa , kau pk aku nak benda nie sume jadik kat aku ?  kau tahu tak betapa sakitnya ati aku bile kau dgn mudahnya ckp benda tu . sikit pun kau tak pk pasal ati nd perasaan aku . yess aku mengaku yg dulu aku tinggalkan kau tp kau tak pernah ke pk apa yg jadik tuu berpunca drpd perangai kau jugak . tolong lah jgn letakkan kesalahan tuu kat bahu aku jer , aku rasa terbeban dgn semua ni . aku tak bahagia pun Ahmad Baihaqi . aku tahan diri aku bila aku dpt taw kau cpl dgn girl lain . aku tak kacau pun relation korang . aku taw kau pun nak bahagia , nak rasa  disayangi . act aku takut yg kau akan sayang kat girl tu . aku taw perangai kau , if kau dh sayang kat girl tu mesti kau sayang full kat dia , kan ?? tp aku bersyukur bila aku dpt tahu yg girl tuu main main kan kau . seriously , at the same time aku happy coz aku nak kita balik mcm dulu . tp aku taw harapan aku tu terlalu besar nd kau tanak pun kita mcm tu . kau taw tak macam mana susahnya aku nak dptkan number kau taim tuu ? perit hati aku bila terfikir pasal kau . aku ingat lg kebahagiaan kita . sampai skunk aku still simpan baju tu bie even dah 5 tahun . aku sedih tgk handphone kau pecah bila kita baru clash dulu . mesti kau hempaskan phone kau tuu kan ? aku menyesal buat kau menanges dulu . bie kau tak engat dania ke ? kau yg nak nama tu bila kita dah anak nnti . sampai sekarang aku suka nama tu . mcmane aku nak idup tanpa kau sedangkan terlalu bnyk kenangan kita . if aku minta kau buat sarapan untuk aku macam dulu mesti kau ketawakan aku  , mesti kau anggap aku nie bodoh coz nak kau buat benda yang kau anggap menjijikkan . sampai hati kau cakap mcmtu kat aku , tak terluah kesedihan aku bila baca mesej tu . kenapa buat aku syanag kat kau even kesudahan nye mcmnie ? oenapa bg aku harapan pd orang yg terlalu berharap kat kau ? kenapa kau berdendam dgn aku mcm tu sekali ? kenapa tipu aku dgn cakap kau sayang kat aku !!! what goes aroud comes around kan ? dulu aku tinggalkan kau , sekarang kau pulak tinggalkan aku . baru aku percaya dgn kata kata tu . Allah tu maha adik right ? tapi Allah tu maha mengetahui . Allah pun mesti taw yang aku betul betul ikhlas sayang kan kau . Allah mesti taw yg aku always berdoa supaya dia dekatkan jodoh kita tapi Allah tu lebih berkuasa . Dia buat kau tinggalkan aku , dia buat ati kau kosong tanpa nama aku , dia buat kau dgn aku akhirnya jadi mcmni . tp setiap ujian yg tuhan berikan mesti ada hikmahnya . walaupun sakit aku sekarang tp lepasnie aku mybe bahagia . aku taw jodoh kita semua dah tertulis di Luf Mahfuz nd even lepasnie kita bersama , aku anggap tu jodoh kita . aku sanggup lepaskan kau coz aku sayang kat kau . aku lepaskan kau coz aku sayang kat diri aku , aku tak nak rase saket lagi . yang paling penting aku lepaskan kau coz aku percaya dengan ALLAH . tapi kenapa hina aku dgn ayat tu ? aku terhina bila kau cakap yg aku just nak dgn duit kau nd kau anggap bersama dgn aku just buang masa kau jer . ehh , even kita jarang txt , aku sedapkan ati aku yang kau mybe buzy dgn study , aku kuat kan ati aku ni anggap yg kau reall sayang kat aku . tapi kenapa before nie, bila aku nak tinggalkan kau , kau text aku nd say SAYANG kat aku ! kenapa text aku say MISS kat BABY BIE nie . kenapa say jangan tinggalkan kau . sumpah kau kejam KIKI ! "aku dah tak percaya mana mana perempuan lah . mula mula memang tak , lepastu mula lah mintak macam macam . " tu ayat mesej kau kan ? kau cakap kat ex kau kan ? dia kikis kau ke BAI ? tapi kenapa kau letakkan kesalahan dia kat aku . kenapa judge aku dgn kesalahan org lain . ini tidak adil bg aku ! mybe kau nak cakap yg dulu aku tinggalkan kau then perempuan tu kikis kau , so kau dah tak percaya kat girl lah ?? tapi taraf aku lebih tinggi dari drpd perempuan tu coz aku yg tinggalkan kau tapi kau tinggalkan perempuan tu . ermm kau cakap taim kau pergi haji tu , perempuan tu dapat taw drpd mmber kau kan ? tp status dia mcm kau yg bgtahu . kau cakap kau say kat perempuan tu jgn ganggu kau lagi nd buat hal masing masing kan ? so kau buat aku percaya yang kau betul betul ssayang kat aku . thanks a lot buat aku jadi Bodoh . tapi benda nie belum buat aku benci kat kau lgi . macam sial kan ? its okay . if you don't interest to girl anymore but in fact I still love you in a thousand year .but now I really tired nd died to waiting you . it hurt too sa goodbye but i want give up .

No comments:

Post a Comment