Wednesday, January 11, 2012

Si dia

Ermmm one day kite jumpe after 2 year break aku happy sangat2 . tak tahu kenape perasaan tu ade lagi?maybe coz aku still sayang kat dia . aku boleh terima dia pergi kat gurl lain tapi aku tak boleh tengok dia happy dengan gurl lain , pelik kan aku ni ?? sumpah sakit bile kite tak di hargai and terasa diri ni macam sampah if orang yang aku sayang tak pernah care pasal aku . aku tak boleh terime dia pergi kat ex dia balik :( . aku ingat kata kata dia yang dia takan pergi kat ex dia balikk , nta kenape aku percaya dengan dia...aku ingat taim dia kiss aku malam tu , seriously aku happy and aku rase na menangis bile dia cakap still sayang kat aku until now . mybe dia saje na bagi harapan kat aku kan??btw aku still akan ingat and sayang kat si dia yang bernama AHMAD BAIHAQI

No comments:

Post a Comment